Vážení zákazníci, omlouváme se, ale vzhledem ke zvýšenému zájmu může dojít ke zpoždění dodávek, nicméně usilovně pracuje na tom, abychom expedovali co nejdříve. Děkujeme za pochopení!

Často kladené dotazy

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

  • Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do čtrnácti dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách.

 

Kam mohu reklamované zboží zaslat?

  • Zboží můžete zaslat na adresu: CCB Stores CZ s.r.o.,Varšavská 715, 120 00 Praha 2 – Vinohrady.

 

Co vše musím dodat k reklamaci?

  • K reklamaci je zapotřebí dodat: kompletní reklamované zboží, kopii daňového dokladu a v případě, že zboží zasíláte poštou, tak i průvodní dopis, ve kterém bude popsaná závada.

 

Jak dlouho budete reklamaci řešit?

  • Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle obchodních podmínek.

 

Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?

  • Nemusíte, nakoupit můžete i bez registrace. S registrací ale získáte spoustu výhod, a to: kompletní historii vašich objednávek, nemusíte znovu vyplňovat své údaje v objednávce, rychlá opakovaná objednávka.

 

Kdy mi bude zboží doručeno?

  • Zboží bude doručeno ve většině případech do 2-4 pracovních dnů.

 

Máte další otázky?

  • Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na telefonní lince 773 366 777 nebo na e-mailové adrese info@ccbstores.cz, která je tu pro Vás v pracovní dny v době 9–20 hod.