Vážení zákazníci, díky velkému množství zakázek a restrikcím u dopravců může docházet ke zpoždění expedice. Děkujeme za podporu a pochopení v této nelehké době.

Často kladené dotazy

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

  • Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do čtrnácti dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách.

 

Kam mohu reklamované zboží zaslat?

  • Zboží můžete zaslat na adresu: CCB Stores CZ s.r.o.,Varšavská 715, 120 00 Praha 2 – Vinohrady.

 

Co vše musím dodat k reklamaci?

  • K reklamaci je zapotřebí dodat: kompletní reklamované zboží, kopii daňového dokladu a v případě, že zboží zasíláte poštou, tak i průvodní dopis, ve kterém bude popsaná závada.

 

Jak dlouho budete reklamaci řešit?

  • Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle obchodních podmínek.

 

Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?

  • Nemusíte, nakoupit můžete i bez registrace. S registrací ale získáte spoustu výhod, a to: kompletní historii vašich objednávek, nemusíte znovu vyplňovat své údaje v objednávce, rychlá opakovaná objednávka.

 

Kdy mi bude zboží doručeno?

  • Zboží bude doručeno ve většině případech do 2-4 pracovních dnů.

 

Máte další otázky?

  • Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na telefonní lince 773 366 777 nebo na e-mailové adrese info@ccbstores.cz, která je tu pro Vás v pracovní dny v době 9–20 hod.

 

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné