Často kladené dotazy
Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?
- Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do čtrnácti dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách.
Kam mohu reklamované zboží zaslat?
- Zboží můžete zaslat na adresu: CCB Stores CZ s.r.o.,Varšavská 715, 120 00 Praha 2 – Vinohrady.
Co vše musím dodat k reklamaci?
- K reklamaci je zapotřebí dodat: kompletní reklamované zboží, kopii daňového dokladu a v případě, že zboží zasíláte poštou, tak i průvodní dopis, ve kterém bude popsaná závada.
Jak dlouho budete reklamaci řešit?
- Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle obchodních podmínek.
Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?
- Nemusíte, nakoupit můžete i bez registrace. S registrací ale získáte spoustu výhod, a to: kompletní historii vašich objednávek, nemusíte znovu vyplňovat své údaje v objednávce, rychlá opakovaná objednávka.
Kdy mi bude zboží doručeno?
- Zboží bude doručeno ve většině případech do 2-4 pracovních dnů.
Máte další otázky?
- Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na telefonní lince 773 366 777 nebo na e-mailové adrese info@ccbstores.cz, která je tu pro Vás v pracovní dny v době 9–20 hod.