PROVOZ PŘERUŠEN

Často kladené dotazy

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

  • Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do čtrnácti dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách. Pro samotné vrácení zboží, běžte na stránku Vrácení zboží

 

 Co vše musím dodat k reklamaci?

  • Chceme, aby pro Vás jako zákazníky byl proces co nejjednodušší. Proto nám stačí jen, abychom věděli Vaše číslo objednávky (např. 2023XXXXX)

 

Jak dlouho budete reklamaci řešit?

  • Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle obchodních podmínek.

 

Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?

  • Nemusíte, nakoupit můžete i bez registrace. S registrací ale získáte spoustu výhod, a to: kompletní historii vašich objednávek, nemusíte znovu vyplňovat své údaje v objednávce, rychlá opakovaná objednávka.

 

Kdy mi bude zboží doručeno?

  • Zboží bude doručeno ve většině případech do 2-4 pracovních dnů.

 

Máte další otázky?

  • Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na telefonní lince +420 777 11 33 77 nebo na e-mailové adrese info@ccbstores.cz, která je tu pro Vás v pracovní dny v době 9–20 hod.

 

×