Často kladené dotazy
Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?
- Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do čtrnácti dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách. Pro samotné vrácení zboží, běžte na stránku Vrácení zboží
Co vše musím dodat k reklamaci?
- Chceme, aby pro Vás jako zákazníky byl proces co nejjednodušší. Proto nám stačí jen, abychom věděli Vaše číslo objednávky (např. 2023XXXXX)
Jak dlouho budete reklamaci řešit?
- Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle obchodních podmínek.
Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?
- Nemusíte, nakoupit můžete i bez registrace. S registrací ale získáte spoustu výhod, a to: kompletní historii vašich objednávek, nemusíte znovu vyplňovat své údaje v objednávce, rychlá opakovaná objednávka.
Kdy mi bude zboží doručeno?
- Zboží bude doručeno ve většině případech do 2-4 pracovních dnů.
Máte další otázky?
- Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na telefonní lince +420 777 11 33 77 nebo na e-mailové adrese info@ccbstores.cz, která je tu pro Vás v pracovní dny v době 9–20 hod.